fredag 30 december 2011

Gott Nytt År!


Dagarna går så fort och i morgon är det Nyårsafton, och i över morgon är det ett helt nytt år igen!


I morron så kommer familjen Berggren hit och firar in det nya året med oss, ska blir trevligt med 3 rätters och förhoppningsvis en massa skratt och surr =)
Jag har också kastat bort julen idag, eller packat ner allt i kartonger som ska ut i förrådet tills nästa år igen då man får plocka fram d igen. Super mysigt att ta fram allt, men ack så skönt det är att få ta bort allt när julafton passerat =)


Jag var och handlade med gumman idag, och tänkte att man kan ju "lyxa" till det lite när det är nyårafton och allt med lite blommor. Och jag är ju som så att jag kan inte riktigt hålla mig och låta en bukett vara som den är när man köpte den utan jag tog och gjorde 3st dekorationer av den i stället =)
köpte lite bling blig på buketten som piffade till.
Så med vitt, silver och lite lila blir det fint på bordet till nyårsdukningen =)

En dag på utbildningen fotade jag denna bild =)
Nu är jag på Billerud på praktik och har redan hunnit göra två veckor av fyra. Så nu måste man börja leta efter ett jobb, börja ringa runt och kanske skicka in CV till olika åkerier så får man se om jag får napp nån gång att nån vill anställa mig =)

Nu ska jag natta barnen, klockan börjar vara mycket så nu är det dax för dom att krypa ner i sängen.. Och snart dax för även mig ;)

Gott slut på 2011 och Gott Nytt 2012

Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar