fredag 8 februari 2013

Länge sen sist!

Det var ett tag sen sist jag bloggade och mycket har hunnit hända. Jul och nyåret har passerat, födelsedagen som gjorde mig året äldre och sen har jag även hunnit börja med att ta lastbilskort.
Har kört 2 gånger och ska köra min tredje gång nu på tisdag.
Spännande är det, men teorin ä inte att leka med alla gånger, så det är bara att försöka hitta motivationen att plugga mer och bättre så ska nog allt gå vägen tids nog =)


Jag fick en ny kamera i julklapp, och det blir så fina bilder med den. Helt annat mot den gamla jag haft. Så det är rena drömmen att fota nu, och roligare =)
Fick detta av mamma till jul som jag fick plocka ihop själv.


Julen firades med alla hemma hos farmor och farfar, men nyårsafton firades hemma bara med familjen. Och detta serverade vi oss själva till förrätt.
Tunnbrödsrullar med god fyllning och små tunnbrös bitar med rensteks röra på.
"Lekte" fotograf, lite kul att man får bakgrunden lite suddig och det man fotar och fokuserar på blir tydligt.


Bus ungarna ute, Rosiga och röda och både kinderna och näsan <3 br="">

Hyllan i köket har fått ryka, hittade ett fint litet skåp på FB som en tjej sålde så jag slog till på en gång..Jag funderade inte länge och åkte mot Kalix direkt jag såg den Ska lägga upp en bild på den i nästa inlägg som jag ska leta bilder till ganska snart.


Lilleman <3 br="">

Leker lite med kameran och far runt och fotar lite av varje =)


Helt klart supernöjd med min julklapp, fast vi först gjorde upp om att vi inte skulle köpa varandra nån julklapp. För vi gjorde om i hallen och sa att det är våran julklapp till varandra. Bilder på hallen kommer i nästa inlägg.


Riktigt kul att fota när det blir så fina och bra bilder =)

Amanda och jag har vart på Bio i dag och sett Röjar Ralf tillsammans med Helena och Alexander. Lite jobbigt med 3D men det gick bra =)
Jag var så sugen på gotta, men nöjde mig med en liten popcorn och min loka. Godis får jag i morgon då det äntligen är lördag igen. Och Lördag=Godis.
Vardagar= Godis stopp ;)

Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar