torsdag 23 september 2010

Har ju inte visat..

Bilder från gummans rum när jag gjorde om den i våras ;) så här kommer d..
Ni som är på FB har ju sett bilderna tidigare, men jag ville även lägga ut dom här på bloggen också =)
har ju visat lillemans rum så jag måste ju även skriva och visa gummans <3

Gumman fick välja tapet själv, och det vart ett riktigt "flick" rum kan man säga ;)

Gumman fick ett skrivbord med tillbehör, för det måste ju en stor tjej få när hon flyttar upp på
vindan långt från mamma och pappas rum =)

Gummans fönster, måste jag säga att min lilla tjej gillar prinsessor och ROSA? ;)

Mera rosa. Innan denna tapet så hade vi en svart med silver mönster då det var ett allrum/ förråd ;)
och den ville Amanda inte alls ha.
Så givet fick gumman en ny tapet så det vart rosa för hela slanten med fjärilar.
Hon sa här en dag, -mamma, jag gillar katter, ponnysar och fjärilar


Sängen och sen lilla hö stolen som jag fick när jag var liten.
Men det fick sig en omgång med lite färg, den var träfärgad innan och
mindre vacker..men nu så passar den fint och funkar även super som sängbord för alla gummans
tidningar hon bläddrar i när sagan är läst.

Så jag har pysslat denna sommar med både gummans och lillemans rum,
och jag som känt att jag inte gjort nått av min mamma lediga tid hemma och inte alls hunnit med nått
annat än matningar och blöjbyten.
Men när jag tänker tillbaks så har jag ju gjort massor med annat den senaste tiden ;)
Ps..skall bara till läggas att jag gjort all tapetsering i gummans rum själv, men fick ju hjälp av Anders med lillemans rum, men under arbetet..hm..det fick jag allt göra ;)
Nepp..
Nu sängen, Idol får bli i morron..det var så kul att kolla bland alla bilderna =)

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar