torsdag 7 oktober 2010

Lite pyssel

För lite dryga månaden sen fick Danne och Malin en liten kille..
STORT GRATTIS till lilla Sixten, som vi också fick träffa en sväng förra helgen då dom var och hälsade på, han var så liten och så söt =)
Men jag vart inte, och det tål att till läggas INTE bebissjuk ;)
Jag känner mig nöjd med mina bus och tjorv frön som jag nu har, fast Oscar blivit så stor redan.
Jag missade i alla fall flera gånger att köpa ett kort till presenten vi skulle skicka till dom så jag tog till slut och ritade ett kort, och så här vart resultatet =)

Ett kort inlägg vart det denna gång, men bättre kort än inget ;)

Ps. Nästa vecka har vi 1-års kalas hemma hos oss, tänk för 1 år sen gick jag och väntade på att han skulle komma ut och nu har det redan gått så fort att vi ska ha kalas..ojojoj!

Trevlig Helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar