söndag 29 april 2012

Paket

Har börjat tycka det är roligt att göra "fina" paket.
Och det har ju varit några kalas och liknande nu denna månad.
Sen har Helena fått en liten flicka för några dagar sen, så det blev ännu ett födelsedagsbarn nu i April.
Men det är bara kul =)


Igår var vi på dop, solen lyste och himmelen var blå =)
Så detta lilla paket fick Agnes av oss..blev ganska så gulligt om man frågar mig =)

Ett av paketen som en av Amandas klasskompisar fick.
Det var med detta paket det började ;)
Jag hade inget papper hemma och kalaset började en stund senare så jag fick improvisera,
och resultatet vart ju bra =)
Bättre än med vanligt papper, så jag måste köpa lite små dekorationer vid tillfälle så jag kan fortsätta pynta paket när det blir dax för nästa som fyller år =)

Hej svejs för nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar