måndag 22 april 2013

Livet



Livet kan ta stora vändningar i en riktning som man inte alltid kanske tänkt sig från början.
Jag trodde inte att jag STORA lilla Mia skulle jobba med STORA maskiner, tatuera mig och ens våga "bo" borta ensam för några år sen. Men man lär sig att allt går bara man vill.
Stor omställning för alla, inte allra mest för barnen.
I veckan som gått har jag inte gråtit mer än då jag sa hej då innan jag åkte, och vägen upp till Svappis var ganska tung, men saknaden har funnits där fast inte alls lika jobbig.

Jag har träffat super trevligt folk, surrat och skrattat massor mellan lastningarna av tåg.
Känns som att livet är på väg att återvända, var som tungt perioden som jag var arbetslös.
Enda tråkiga är ju att man inte jobbar med alla braiga och trevliga människor, många kommer ju bara in några minuter och vänder. Och vissa har annat jobb i fortsättningen.

Ledig i 7 dagar.
Har börjat med att tvätta en maskin kläder och sen bara latat mig.
Känns nästan lite som att vad ska jag göra nu?! ;)

Kram <3 font="">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar