torsdag 4 mars 2010

Ang Alla hjärtans dag!

Ja!..jag vet att jag är sen att blogga om det, men jag har inte tömt kameran på ett tag ;)
..men i alla fall, Så fick jag och Anders dessa hjärtan med god choklad i som gumman hade vart och köpt med mormor..Så gulligt!
Inte för att vi brukar köpa desto mer åt varandra på Alla hjärtans dag men gumman ville köpa en nalle (hon valde själv) och så jag en choklad kaka från gumman, Oscar och mig!
Men här kommer i alla fall min Alla hjärtans dags grej av Anders..ser ni den? Den är så liten att man knappt man se den..det betyder att jag inte fick nått!..jo en kram, kan väll vara gott nog ibland men det märks att jag har en man som ABSOLUT inte är av den romantiska typen ;)
Nån gång kan det hända att man får nått men det är inte alls ofta.

Så mycket fick jag på alla hjärtans dag..D ni ;)
Men som sagt, vi är inga storköpare fast det är sånna dagar, men en liiiten sak hade väll vart kul, fast bara ett litet godishjärta..men Nej! Nej!

Kommer snart ett inlägg om mina nya prylar jag fått mig, ska bara fixa till här hemma först ;)
Nu strax ska jag och barnen gå ut på en promenad med Erika och barnen..tjing!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar