onsdag 10 mars 2010

Måste bara...

Lägga in lite bilder på min lilla kille och tjej, sen att jag råkade komma med på ett kort får gå ;)
Sötaste killen med sin Åremössa =) Även han ska väll ha en fin mössa, men den börjar nästa vara för varm till och från nu..men söt är han ändå ;)
Kram Lejon..Oscar sitter på bänken och har koll på vad mamma gör vid spisen =)
Han sitter bättre och bättre i Bumbon min lilla kille =)
Mina ÄLSKADE barn och så jag då!..
Solen lyser och lilleman ligger ute på bron och sussar, hoppas han sover en stund så man får sitta ner och vila lite, är ganska så trött. Oscar har sovit från 19, men vaknade till vid 22 tiden, fick en slurk mat och sov till 4 tiden då jag bara gav tutten och han somnade om till kl 6, sen klev gumman upp en stund senare. Mina barn är då INGA sjusovare, dom vaknar före tuppen båda två. Men när man kommer till lillemans säng och får ett stort leende så är det lite OK att vakna före gokko!
Gumman somnade ganska sent, hon kan ju inte gå och sova när mamma inte är hemma och hon vet att jag kommer. Var och tränade igår med Elin på gymmet, skönt men jag hade som ingen energi i kroppen igår men jag var och körde lite ändå. Ska på Torsdag igen...
Det som är mest jobbigt nu när jag tränar är att det ABSOLUT INTE händer nått med vikten, och jag vill verkligen gå ner lite. Sen är jag ju med i tävligen på NOVA och JÄTTE KUL nästa vecka då det är vägning på schemat och jag inte gått ner ett endaste gram..PINSAMT säger jag bara.. Försöker ändra på maten och jag rör ju mig varje dag, inte alls kul. Jag tror jag inte far på vägningen nästa vecka för jag vill inte skämmas, har ju ändå gått över en månad då..fy vad less jag blir..nå ja! min kamp och mitt problem =(
Bakar bröd så det doftar snart nybakat bröd här hemma, jag bakade i förrgår också men de
tar fort slut på nått konstigt sätt ;)
Nu vaknade lilleman också..så var det med den friden..Hm ;)
Ha d bra alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar