tisdag 8 september 2009

Tisdag

Spränger..bonkar och har sig i magen. Under dagen har det sprängt till neråt så att jag fått stanna till..Inte alls som värkar men som nått obehagligt som inte alls var skönt..Hm..
Letar den lilla rackaren sig neråt för fullt idag..nå ja..jag ska till BM i morron och då ska jag ta upp det som vart idag. Har som känt av om jag sitter på nått hårt men nu har det vart även när jag vart igång..
Nå..snart ska h*n ut i alla fall så det ska väll kännas på nått sätt ;)

Har varit till Happis en sväng idag, vart och köpt födelsedagspresenter till 2 av födelsedagsbarnen som nu kommer. Alexander blir först ut på tur att fylla år och sen kommer Adde ganska snart där på. Så när jag ändå var till leksaksaffärerna så passade jag på att göra två köp i en smäll. Gummans present hinner vi fara och köpa och jag fick en och annat förslag över vad hon önskar sig, så det kommer nog inte vara svårt att hitta nått men kan vara svårare att komma till skott och kunna välja nått ;)
Har hämtat ut en babybox på BarnensHus med lite blöjor och annat smått i, inte så mycket att ha från den men blöjor, nappen och haklappen är ju alltid nått =)
Sen var jag bara in på Swedol åt Anders, men annars så vart det inte slösat en endaste krona på annat. Orkade inte fara och ranta desto mer, och jag blev så snål och höll i pengarna..
Den som spar han har ;) (skratt)

I morron ska gumman på dagge en sväng, sen ska jag 13,30 till BM på en koll uti SF-måttet som jag tror inte är nått galet med.
Det bökas och rör sig så mycket där inne och magen växer så det är nog bra..vill jag ju tro i alla fall.
Ska nu strax börja göra gumman klar för natten, tror att jag också vill göra mig tidigt klar för natten för jag känner mig ganska färdig.

Och idag börjar även IDOL =) ännu ett program som man kan följa ;)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar