söndag 15 februari 2009

Hälsat på lilla Tilde!

Har idag varit till min goa vän Erika och hälsat på. Dom fick ju en liten flicka den 5/2-2009 som ska hela Tilde. Och jag hade glömt att dom är så små bebisar, när allas barn nu är så stora. Så liten hon var och en sån 7-sovare. Hon bara sov, men så söt och sååå liten hon var. Så små fötter och händer.. Ja! Det är så man kan bli lite avundsjuk och bäbis sjuk.. HELT klart! Jag fick en egen show med Nora, hon sjöng och ville leka hela tiden medans jag var där ;)
Gumman fick vara hemma för hon är lite snuvig, och jag ville fara själv iväg. Är ju inte så ofta som man får fara själv utan gumman. Men när jag kom hem stog Anders klar att fara iväg till garaget för skruva, som VANLIGT!
Annars så har dagen vart som vanligt, har då först varit och hälsa på lilla Tilde, sen städat lite hemma. Drog fram dammsugaren och vaskade av golvet lite. Men mer orkade jag inte med, får bli nån annan gång. Handlat och fixat middag, sen var det bompadax, somnade till i soffan medans gumman kollade på bompa. orkade bara inte hålla uppe ögonen.
Var ju alla hjärtans dag igår, jobbade men fick sluta vanlig tid för det lugnade ner sig så pass att nästan alla fick gå hem. Skönt för jag var inte alls lusten att jobba längre.
Fick en ask med choklad av Anders igår (sa att han får stryk om han kommer hem med blommor) men sånna där finare sorter är inte för mina smaklökar ;) tycker oftast inte om smakerna, men det var ju snällt av honom i alla fall :)
Kram för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar