lördag 21 februari 2009

Lite nytt fint.

Har varit ledig idag, och det kan jag säga som så till att det är mer än skönt att få vara ledig.
Men!, då det finns ett men så är det inte lika kul att vara ledig, helgen tar ju så fort slut och nu är denna lördag nästan helt till ända, och då känns det ju verkligen som att..JA HA! jag skulle kunnat jobba idag. Men som sagt, skönt att får vara och inte göra nått.
Har varit i pysslar taget idag, sytt gardiner men dom passade inte ihop, så jag har bara kappan jag hittade på My home. Inte billig, men jag blev som lite kär i den ;)
Har varit in på Mitt ljuva hem och hittade mig lite smått där, fick ju ett presentkort av Holmen folket som jag fick lite fint för + att det vart lite mer :)
Sen var jag en snabbis in på jobbet, köpte mig en pokal kruka och vita pärlhyasinter och sen en krona.
På Coop hittade jag ljusrosa blockljus och en vit vattenkanna. HIttade en massa små fynd idag :) och nu när Anders kommer hem så ska vi först äta lite middag, men sen ska jag ha lite hjälp av gubben att hänga upp en hylla i köket. Kommer nog bli fint där. Ska fota så fort jag hittar kameran..Anders har sprungit iväg med den, och jag kan inte hitta den :(
Gumman är inte i full speed idag, hon somnade till i soffan bervid mig och sen låg hon ett bra tag i min famn och mojsade. Ganska så mysigt :) man får som passa på för det är inte alls så ofta som det händer nu för tiden att man kan ligga och mysa med gumman..
Stackars lilla gumman klagar på att hon har ont i huvudet :( hon har småklagat lite till och från under dagen, hon kändes lite varm så jag hoppas att hon inte håller på att bli sjuk.

Nå ja...nu kommer Anders, måste fixa middag nu!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar