onsdag 4 februari 2009

Onsdag

Ska försöka få tiden till att uppdatera och lägga in lite fina bilder här i min blogg. Önskar bara att det fanns mer tid på dygnet än vad det nu gör.
Ska nu göra gumman och mig själv klar för dagge och jobbet. Jobbar 12-18.15 idag, men jag måste lämna gumman på dagge redan kl 10. Ska och lämna prover, men gumman trivs ju på dagge så det är nog inge problem..det är bara jag som inte vill att hon ska behöva vara där så mycket. Jobbar ju mindre men hon får ju vara lååånga dagar där i alla fall..men men..
Men hon kanske inte behöver vara där så långa dagar sen..hoppas inte d i alla fall :)
Som sagt..ska försöka piffa upp min blogg, kanske får tiden ikväll när jag lagt gumman för natten. Alla andra har ju så fina bloggar och jag så ful och ointressant.

Men jag har i alla fall bestämt att jag ska köpa en ny sängram till vårat rum, har den gamla på blocket ;) ska bli en vit säng från IKEA...den är bara så fin och Anders hade inget i mot det, bara jag investerade i den..och så blir det :) och jag är nu inte bara för att ha allt i vitt, men var så kär i den så jag måste bara ha den, och jag struntade i att beställa från HM bara för att jag ska köpa sängen i stället. Kan ju vara onödigt att beställa en massa kläder nu i alla fall...tar det sen i stället.
Sen är jag nöjd med möblerna vi har och ska väll inte byta ut nått nu på ett tag, men jag är ute efter en byrå till köket. En lägre variant i vitt eller som man kan måla vit. Skulle bli så fint.. eller som kanske är i Ek...bara den är fin :)
Sen måste vi investera en ny bilstol till gumman, orkar inte hålla på att lyfta upp henne hela tiden och det är ju bara onödigt. En stol som är lägre och inte så hög.

Nepp..nu måste jag skynda mig så jag hinner lämna gumman och fara till lassa för att lämna prover, man börjar bli van att dom sticker en i armen. Har ju som fått gå där några gånger dom senaste 3 åren.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar