onsdag 11 februari 2009



Mitt senaste inköp av sidenblommor är detta fina olivträd från Sia. Passade toppen i mitt vardagsrum och det bästa är att jag inte behöver sköta om den ;)

Anders tyckte också den var fin, så det blev bara så att den fick komma och bo hos oss :)

Kan ju inte bli bättre ;)

Måste nu börja göra gumman klar för dagge och mig för jobbet. Kallt som f-n idag -24 när jag vaknade och kollade temperaturen. Solen har börjat visa sig så det blir nog en fin dag, men sååå kall. Nå ja, ska ju jobba idag så det spelar ju ingen roll. Mommo och moffa ska hämta gumman från dagge idag. ska fara förbi med bilstolen till moffa så dom har nått att ta hem gumman med.

Hej så länge!

1 kommentar:

  1. Meen heeeej Mia!
    Tänk att jag hittade dig här! Tyckte det var något bekant i profilen...

    Önskar er en mysig Alla Hjärtans Dag!
    Kramar Camilla

    SvaraRadera