tisdag 7 april 2009

Två dagar kvar...

tills man får vara helt ledig i några dagar.
Ska bli så skönt att få vara helt ledig tillsammans med gumman och gubben i huset. Vi hade tänkt fara ut till stugan en sväng över helgen, sova över en eller två nätter. Ska bli skönt att basta vedbastu och man kanske får sova lite länge på morron också om man har tur ;)
Inte för att jag jobbar så mycket nu om dagarna när det bara är ca 4 timmar/dag, men att vara helt ledig är nått helt annat än vänta på att fara till jobbet kl 14 tex.
Har varit och jobbat några timmar och har just kommit hem, fått i mig lite middag (som jag för övrigt så gott som aldrig får äta utt helt själv n'r jag äter efter gumman ;)
Nå..det räcker ju ändå...har ju reserver att ta ifrån och mer kommer jag ju få verkar det som :( men som tur är går jag inte alls upp lika mycket som med gumman..men jag sätter inte i mig allt möjligt och är igång helt annat också...men hoppas på att jag slipper så många kilo till. Men dom kommer ju vara sig man vill det eller inte.

Anders och gumman har varit ute med skotern idag medans jag var på jobbet, eller dom for innan ,en jag ides inte fara med när jag skulle och jobba.
Jag for till kalix vid 11.30 för jag tänkte köpa mig nå lunch på myggan, men det fanns inte det jag just ville ha så jag struntade i d. Sen for jag på fyndis och till återvinningen och in på Ica, men då hade jag ännu över 1½ timma innan jag skulle börja så jag åkte hem igen. Åt lunch och sen hann jag vila lite också, sen var det dax för jobbet.
Känner mig så trött och sliten, skulle bara vilja få sova lite. Somnade igår medans gumman såg på bompa..blir nog en tidig kväll i kväll...tror jag..

Hej hopp och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar