fredag 3 april 2009

Lite Nytt!!




Fått ett och annat klagomål om uppdatering av bloggen av en viss fröken...jag nämner inga namn ;) men det börjar på H och slutar på elena ;) (kanske sa för mycket nu, vill ju inte hänga ut nån ;) fniss)
Nå ja.. här kommer en liten uppdatering med STORT innehåll :)
Nu kan jag väll som säga att jag är GRAVID, eller..ja det är ganska många som vet om det ( har inte kunnat hålla helt tyst om d) och Amanda skvallrar ju friskt om att -Mamma har en bebis i magen
Och till 3:e månaden har man nu kommit, men har en hel lång bit kvar.
Men mitt fösta delmål har jag kommit till så nu ska jag sattsa på mitt andra och d är att få komma på ett UL om några veckor. LÄNGTAR verkligen :)
Har varit på ett UL för snart 4 veckor se för jag hade en blödning, men allt var då bra med den lilla krabaten och jag hoppas då verkligen att allt är bra nu också.
Men men..peppar peppar...jag törs inte alls ta nått för givet, har varit med om d förr att det gått åt skogen så man vågar inte hoppas på för mycket.
Men magen har börjat visa sig och den går inte alltid att dölja helt ;) så det är väll lika bra att säga d rakt ut i stället...
Var på socker belastning igår och det var mindre kul, men det är nu gjort så jag har ju några veckor/månader tills nästa gång jag måste fara och dricka sockerlösning med nån form av bismak som skulle smaka citron..men vad gör man inte för de goda?
Känner mig trött och slö, men ändå sitter jag här vid datan och klockan är nu redan 23.40, gumman kommer vakna redan kl 6 så om man vill få nån slags sömn ska man kanske ta och lägga sig. Är ju inte min sovar dag i morron så det är ju bara så vackert stiga upp, men jag kan lova att jag morrar en del..om inte för mig själv att man fått en så morron pigg liten tjej.
Har som inget annat att uppdatera min blogg med, har inte idas pyssla, inte gjort nått som jag vill lägga upp bilder på. Så bara för att få ett inlägg så skriver jag väll om familjen Brännmarks STÖRSTA nyhet..att vi ska bli 4:a i denna familj :D
Ska nu slänga mig i lopplådan för att få en stunds sömn...annars orkar jag inte alls med morron dagen.
Kram och sug på nyheten ni som inte viste om d ;)

1 kommentar:

  1. att du lämnar ut namn sådär...skäms på dig=)borde varit med till leos idag, superdag=)måste fara vi med barnen någon gång,ta en luletripp... när nu det skulle bli,har ju inte ens tid att fika när vi går om varandra så=)hadé bäst nu i helgen så cs vi på måndag...baj!

    SvaraRadera