torsdag 8 oktober 2009

Fredag

Fredag hela dagen lång.. och..
3 HELA LÅÅÅNGA DAGAR tills den STORA dagen D..
Känns som en evighet att vänta på att denna lilla bebis skall vilja komma ut från magen. Varje kväll och varje dag vill jag att det ska börja kännas ordentligt..men det vill som inte starta =(
Nå ja..än är jag ju inte på övertid, men det kommer.. jag är säker på det.
Har känt att denna graviditet har gått så bra och flutit på så bra att jag ibland inte har tängt på att jag ens är gravid, men nu..för varje som frågar och för varje som säger..Har du inte farit än, blir det bara jobbigare och jobbigare. Alla stunder är inte jobbiga, men stora delar av dagen känns nu jobbiga, har inte klagat så mycket under denna graviditet..men nu är jag verkligen less på att vara gravid, vill inte vara d nå mer..men jag har ju inget val..bara vackert vänta!

Ska nu göra oss klara för en ny dag i kylan..Brrr.. är verkligen kallt när man inte har så mycket att ha på sig just nu. Ingen jacka äger man som går på och knappt nå kläder heller. Har inte velat köpa så mycket när det är så kort tid.
Anders vill att jag ska packa BB-väskan, men jag säger och tycker som så att det hinns, för h*n vill ändå inte komma ut på många dagar till så varför stressa med det.
Kanske får ställa i ordning så han blir lugn, men får min egen skull så spelar det ingen roll om den blir packad eller inte..hinner ju..den lilla rackaren kommer inte på lääänge =(

Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar