onsdag 11 november 2009

Pyssel!

Nu har jag varit och fått mig lite fin som jag ska pynta med här hemma, ska ta och joxa på lite nu när Oscar är tankad och förhoppningsvis ganska mätt så han klara sig en stund själv.
Jag och Oscar var och rantade, var in på lite olika affärer bla, Mitt ljuva hem, Buketten, EM, Fyndis, Ica, Återvinningen och sen var jag också in på Begravningsbyrån för att visa upp lilla skatten. Man har ju jobbat en del med dom och Ingrid ville att jag skulle komma in och visa upp honom så jag passade på idag när jag var själv med lilleman. Så nu har jag hittat lite fint, både på Buketten, Fyndis och Återvinningen =) så fort jag får tid och tillfälle så ska jag börja pyssla lite, men hör just nu att det är en liten kille som inte gillar läget helt..SUCKAR!
Men det är bara att ta upp han och försöka ge lite mer mat, han är en riktig snuttare och mamma gris. I natt har han ätit med bara 1.5-2 timmars mellanrum =( JOBBIGT för han som annars sover i alla fall kanske 3 timmar i sträck har vaknat mer och vilja äta i natt.
Vi gick och la oss jag och lilleman redan kl 21, Amanda tjorvade och somande nån gång efter 21 och så även jag och Oscar. Anders var på jobbet, dom hade möte IGEN! så vi gick och la oss. Är man trött så är man och jag ides inte sitta uppe helt själv.
Mamma var förbi igår med en present från min faster och kusin =) en mysig dress på tillväxt så det kommer bli så bra sen när han blir lite större.
Det kommer presenter från alla håll =)
Nepp..nu måste jag ta hand om en liten kille som galer så fint, inget pyssel här inte =(

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar