söndag 21 juni 2009

Brudbukett

Gjorde en brudbukett i torsdags innan jag for hem. Vart nöjd och jag hoppas att bruden också vart det. Så här kommer två bilder på den.
Helena gjorde också fast två brudbuketter, gå in i hennes blogg och kolla på dom, SUPER fina =)
Tack Helena för att du fotade buketten åt mig!
Rundbunden enkel med Cool Water och Vendela rosor samt liljekonvaljer och grönt.
Nått sånt här skulle jag nog valt som min brudbukett om jag gift mig nu. Hade nästan en liknande men med Vendela och Passion(röda rosor) för 5 år sen.
Tänka sig att jag och gubben har vart tillsammans i hela 10 år nu i sommar och 5 av dom har vi vart gifta.. Ja..man kan då konstatera att tiden går fort när man har roligt ;)
Sen blir det bröllop i sommar, om två veckor ska Eva och Hugo gifta sig så då får man gå till Kyrkan och på fest =) synd bara att man har STOR mage och är aningen klumpig..Men som tur är ju att ingen skall ju kolla på mig utan bruden =)
Nu ska jag gå och läsa saga för gumman, sen blir det bara att slappa i soffan resten av kvällen. Mitt huvud är ännu inte bra..men innan morgondagen kanske den har slutat värka.
Har en jobbig vecka till veckan, jobbar 4 av 5 dagar till kl 18,15, men sen blir det lite lättare veckor fram tills det jag slutar jobba och semestern. Jobbar ju nu bara 4 veckor till, sen är mitt vikariat slut..Så jag får väll se vad man hittar på sen tills bebisen bestämmer sig för att komma.
Nepp..Nu måste sagan läsas, tänderna är nog strax färdigborstade hör jag.
Hej svejs!

1 kommentar:

  1. Du e ju så duktig Mia...men de vet du ju redan=) och bruden blev jättenöjd...cs imorgon.

    SvaraRadera