tisdag 16 juni 2009

Jag kan...

VERKLIGEN INTE KLIPPA HÅR!!
Men först kommer lite mer fynd som jag gjort, är så fina och jag är så nöjd..trotts allt!
Fick brickan av svärmora =) TACK!

Sen gjorde jag ett försök till att klippa gummans lugg, och denna blid blev ju resultatet efter att ha ringt mamma i panik över att jag inte fick till det. Och resultatet vart klart godkänt efter en del tjorv och klippande av både mommo och mig =)

Denna bild är då jag försökt klippa med en taskig sax..huga! Jag kan verkligen INTE klippa hår, därför vill jag ge över saxen till den som kan. Och jag betalar gärna för att gå till frissan. Mommo brukar få klippa luggen, är ju oftast den som måste snaggas av lite då och då. Men nu skall jag beställa en tid för klippning åt gumman. Slutar tidigt en dag nästa vecka så jag ska nog passa på att få en tid inbokad då nån stans.
Och till råga på allt så satt ju gumman inte still som vanligt och saxen for i ögat =( gissa om en mamma fick PANIK!! Tänkte att nu har jag gjort min flicka blind, men det snuddade bara och inte i ögat heller som tur var.
Glad gumma trotts allt gorm och tjorv =)

En bild på min mårbacka pelargon som bara växer, köpte ju murgrönor när jag var till Happis i söndags, dekorerade med ett cerist nystan. Passade fin fint i mitt fönster =)
Cerist är en av mina favorit färger, gillar d på både kläder och små saker.

HAR ju GLÖMT att skriva...
I lördags var ju Helena och Evelina här på middag =) är så skoj att surra och grunna med ER.
Vi svamlade på som vanligt, men det enda var väll filmen igen som misslyckades med ;) men bättre lycka nästa gång kanske..Då Evelina får fixa filmen =)
Annars var det god mat och gott sällskap..nått som måste göras om här inom kort =)

Nu ska jag börja göra mig klar för jobbet, jobbar 11-18,15 idag..Gillar verkligen inte att jobba till 18,15 men det finns ju inte så mycket annat att göra. Har ju en kortare dag i morron och sen är jag ju ledig i hela 3 dagar =) sen kommer en jobbig vecka med 4st stängningar..men men..man överlever väll den också.

Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar