måndag 15 juni 2009

Jordgubbar

Härligt med sommar och alla dessa jordgubbar..Nu ska man njuta av en skål med röda goda bär och bara slappa i soffan och vänta på att gubben skall komma hem efter jobbet. Han jobbar över idag så det finns risk att jag även hinnar somna innan han kommer sig hem. Dom har mycket just nu på jobbet, så det var bara att jobba..Tråkigt men..men..

Ser det inte sååå gott ut? Jag bara undrar!

Längtar bara tills våra egna jordgubbar kommer igång, sen får man äta så mycket att man lessnar och nästan bara vill kräkas åt dom =)

Glömde att jag var också till Torneå igår mad mamma och gumman, var in på Ikea och köpte mig murgröna. kan ju inte bli billigare än där 25:-/st.. Ja jisses!
Sen vart det lite kläder till gumman också, hon växer ju så det knakar så man måste ju uppdatera garderoben lite. Inte bara gumman som växer, en annan blir ju bara fetare =(
Men det är väll övergående..hoppas jag!

Nu till gubbarna och lättglassen som väntar på att bli uppäten =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar