måndag 29 juni 2009

Brudbukett

Enkel rundbunden bukett, sommrig, lite vild bukett och brudgummens ända önskan var att det skulle finnas en röd ros i och det fick han ju =)
Vart lite stressigt när jag höll på med den för dom var aningen för tidigt och skulle hämta den än vad som var planerat och sagt, så jag hann inte piffa till den lika mycket som jag ville. Men helt OK vart den i alla fall =)
Buketten innehåller, Vendela rosor, Vit Lisianthus (Prärieklocka), Marguriter och Daggkåpa + grönt. Mycket enkla buketter är på modet nu. Rundbundna medsynliga själkar.
Eva som skall gifta sig till helgen skall också ha en rundbunden fast med pioner, och ur den blev kommer det en bild på efter helgen =)
Nu till TV soffan.
Kram
Ps. Tack Helena än en gång för att du fotade buketten åt mig!
Ha det fortsatt gött på den nystartade semestern, snart så..snart så har jag också ledigt ;)
Den som spar han har =) Ds.

1 kommentar:

  1. Så vackra buketter - den med pioner blev jag så nyfiken på - älskar pioner!

    Hälsningar Maud

    SvaraRadera