söndag 21 juni 2009

Midsommar

Ja happ..då har Midsommaren 2009 kommit och farit. Den for lika fort som den kom. Gjorde som jag hade planerat att göra..Absolut inget vettigt alls..och det höll jag. Har vilat och till och med slumrat till en stund på dagen, man måste ju passa på att bara vara när tillfälle ges. Har varit i stugan hela helgen, gumman älskar verkligen att vara där, hon pratar om stugan och vill åka dit typ hela tiden =)
Men idag (söndag) kan jag säga att jag blev rastlös av att bara ha varit still i två dagar och "slösat" bort två dagar på ingenting..Men det vart inte så mycket vettigt av denna dag heller för jag fick värsta migrän anfallet Allan typ! och det slutade med att lunchen inte var kvar i magen =( HUGA!...ja jisses..länge sen jag haft sånn migrän. Det började i stugan att jag fick jätte konstigt flimmer för ögonen som var super obehagligt, sen när det gått över kom en sånn ond huvudvärk som heter duga. Nå väl..vi åt Lunch i stugan innan vi åkte hemåt och det var bara att stanna efter vägen..Sen fick jag ligga i soffan tills det vart bättre. Mommo och moffa kom just förbi för att hämta släpet så gumman fick fara hem till dom en stund så jag fick vila.
Så jag fick inget vettigt gjort av denna dag heller..men det kommer ju fler dagar =)
Och här nere kommer det lite bilder från helgen =)
Som trotts allt har vart solig och fin, dock inte så varm men fin ändå.
Tjejerna har vittja nätet med faffa och en liten mört fanns i nätet. Tjejerna tyckte det var värre spännande och roligt att dom fångat en fisk =)

Amanda provar lyckan med ett spö, men fisken är som dålig på att nappa. Sen nappar det bättre om kroken får vara nere i vattnet =) vars den inte fick vara så mycket!

Sötaste gumman på midsommarafton. Prov sitter dom nya utemöblerna som fammo och faffa investerat till tjejerna...

Frukost vid bordet, busiga och glada tjejer som sitter och äter frukost i solen.
mer eller mindre gråt, skratt och gorm och mer eller mindre trotts har det vart av alla 3 hela helgen, men det ingår i alla årsmodeller har vi konstaterat. En bugg som är svår att programera bort ;)
Kram


1 kommentar:

  1. Ps. jag hade investerat ti bordet ti tjejerna...
    ;-)

    Synd att du fick sån migrän...

    Kram och hoppas arbetsveckan går an ändå...

    SvaraRadera