måndag 29 juni 2009

Sommar, Värme och Bad!

i helgen har det varit Kalix Dagen, eller som det nu heter Kalix Dagarna! Men vi var bara ute på stan en sväng på lördagen jag och gumman. Mommo var också med en runda. Anders och farfar rev på bodan hela dagen så vi fick fara utan honom. Sen på em for vi ut till stugan, jag, gumman och fammo. Sen kom gubbarna också ut. Elin, Mange och Kussarna var redan där ute när vi kom. Vi stannade över natten och bastade, åt gott och surrade. Men det vart en tidig kväll som begav sig mot lillstugan redan kl 22
Nå ja..det gick d också =) Var ju så dyrt att fara ut på kvällen, så vi tyckte att det inte var värt dom pengarna.
Och sen fara med STORA magen i vädret kände jag inte heller riktigt för, jobbigt att vara bland folk i fin kläder när man bara blir fetare och allt sitter som korvskin =(
Nå ja..
Här nere kommer i alla fall lite bilder från helgen, det vart lite karusell och bad ute i havet (för gummans del i alla fall, jag doppade bara fötterna)
Gumman i full gång med badet, kallt men roligt verkar hon ju ha i alla fall =)

BUS och KUL!

lite karusell fick gumman också åka, grannen var på stan med sin lilla snurra. men den var helt klart godkänd av gumman även denna gång =)
Annars så är allt som vanligt här hos oss, men idag har bebisen i magen sparkat på till och från hela dagen. En hel massa aktivitet har det vart i magen. Mysigt men det är så ovanligt att det rört på sig så här mycket =)
I morron är jag ledig från jobbet, skall ju jobba på lördag och vi skall även på bröllop på lördag. Fick inte bytt den, lite svårt när alla nästan är på semester Men det löser sig nog om jag bara får smita10-15 min innan vi stänger så jag hinner till kyrkan. Eva och Hugo ska gifta sig, och senare på em blir det fest =) Även fast jag och kotten får nöja oss med fanta, så blir det nog bra i alla fall =)
Kram och hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar