måndag 15 juni 2009

Måndag, Fynd och Nytt

Måndag är det för hela slanten idag, Amanda har vart i Karlsborg på dagge idag för dom hade planering på hennes dagis. Hade gått bra, men ett märke i pannan blev det efter en vurpa med cykeln..sånt som händer.
Bebis i magen sparkar och lever om till och från, ganska så mysigt att få känna och uppleva sparkar och rörelse i magen, men att känna sig tjock och klumpig, andfådd och allmänt tung är inte så mysigt och kul..
men det går d också.
Midsommar på fredag, är ledig i hela 3 dagar i veckan och det ska bli sååå skönt =)
Ska åka ut till stugan och bara vara hade jag hoppas på. Så Gumman får busa med kussarna och själv bara få vara ett tag, och verkligen unna sig att bara få vara.

Har fyndat idag på ut försäljningen av My Home, kändes väll ganska konstigt att vara och fynda på en butik som hade kunna finnas..Men jag är ju inte ensam som handlat och fyndat där. Var lite folk när jag gick förbi och jag passade på att snipa in och kolla om det kunde finnas nått, och jag hittade lite smått och gott =)
Hittade också denna fina korg/låda och duken på EM. Och jag kunde inte motstå den, och inte duken heller =)
En fin och söt liten lykta, ska hänga den i mitt fönster (tror jag)som nu är under målning, har hämtat hönsnät från mamma och pappa också idag som jag skall sätta i hålen i stället för glasen..
så jag kanske får ihop den nån gång.

Köpte två av dessa fina små lyktor =)

lite nya små flaskor hittade jag också, kunde bara inte motstå som heller. Och den fina lilla zinkkrukan kunde jag heller inte låta bli =)

Nu ska jag lägga gumman för natten, borsta tänderna och läsa saga. Mysa och prata lite om dagen =)

KRAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar