onsdag 24 juni 2009

Plantering & Mygg!

Nu har jag ÄNTLIGEN planterat mina blommor som jag har haft ganska så länge stående på bron bara i krukor. Men nu har dom fått jord och är på sin plats Här kommer en liten smakbit av d jag ställde framför bron, ska pynta till det lite bättre nån annan dag för jag fick slåss med MYGGEN!!!! medans jag planterade i kväll. Det är helt hopplöst att kunna vara ute på kvällarna här nu..
Fina vita petunior =)

Lavendel, blev så fint =)

Sen fyndade jag på jobbet idag, jag köpte en ny växt som jag planterade i min höga zinkkruka. En potatisblomma som kommer få vita fina små blommor.
Är ju medlems rea i morron på jobbet och jag passade på att inhandla den redan idag, lite VIP måste man väll ha när man jobbar =)
Snart bara 3 veckor kvar tills semestern, och kan ni gissa om jag LÄNGTAR!
Gumman får ledigt om lite dryga veckan, så även mannen i huset.
Ps. Hann inte pynta till det så fint, det kommer ;) Myggen ni vet! =)

Annars så jobbar jag en kort dag i morron, bara 9-13, när jag slutar skall jag åka raka vägen hem för att hämta upp gumman på dagge och sen åker vi två till Luleå en sväng. Måste få mig lite kläder, jag blir GALEN när jag inte knappt har nått att ha på mig. Tänkte köpa nån tröja/topp som man även kan ha sen. Och ett par 3/4 byxor nu när det är så varmt. Så jag får välle se vad jag och gumman hinner.Jag kan inte förstå varför kläderna blir mindre och så fort =( inte är det ju för att man är gravid..eller!!??! Nå ja man skall väll inte klaga..får väll njuta medans man är det för fort går det så är det oktober igen och bebis på G samt 4års kalas..inte att förglömma.

Hej svejs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar