onsdag 1 juli 2009

Satt och drömde mig bort..

Satt och kollade på lite bilder på gumman när hon var nyfödd, och snart..eller snart och snart.. Men ganska snart så är man där igen och har en till liten nyfödd liten rackare =)
Jag både längtar och fasar, min fasa är att det skulle vara nått galet och inte det slutar lyckligt, men min längtan efter att kunna hålla den lilla kotten och pusta ut att det är över. Att bara få juta av ett till litet under som sen skall reta gallfeber på en när h*n blir större ;)
Men jag har ju gumman att gosa med dom gånger hon nu vill, och bilder att kolla tillbaks på och njuta av tills vidare =) Ska till BM på tisdag, då skall jag väga mig =( Huga..jag vet ju att det är +10kg och jag är ju inte klar än med att jäsa =( =( =( nå ja..jag får springa som ett jehu med vagnen sen när bebisen kommit ut, får väll dra pulkan med gumman i också sen när snön kommer så kanske fläsket smälter fortare =)
Provade cykla med gumman i em, och jag kan säga att det blir bara tyngre och tyngre att röra på sig, det går inte lika fort och man blir som en aning tröttare än tidigare =(

Har jobbat idag 9-16 och så även i morron. Bröllop på lördag, skall bli kul =) hade vart roligare om jag inte hade varit som en STOR flodhäst =( men det får ju gå det med.
Jobbar men jag måste smita 15 min innan vi stänger så jag hinner in i kyrkan, sen skall jag göra 2 brudbuketter på fredag. Så jag har det jag gör på jobbet.
Gumman skall få sova hos mommo och moffa, det ser hon fram emot och hon ser också fram emot att få sommarlov. Stackaren är nästan ensam på dagge =( bara lilla Willy och nån från 3:an som nu är på dagis, men det är bara i morron och fredag, sen får gumman vara hemma i några veckor.

Kanske far och hejar på Helena och Evelina i morron när dom skall ta fram tennis prylarna och försöka spela ;) Är ju inte i den bästa smidiga formen för att spela tennis så jag får väll vara domare =) eller nått...Kan vara kul att grunna lite bara....eller jag vet att det är kul att grunna med dom brudarna, man har aldrig en tråkig stund =)

Ska nu ta och slänga mig i soffan ett tag till innan det är dax för sängen.

Kram


2 kommentarer:

  1. jo från morjärv, mitt favvoställe=) kul att hon kom tillbaka för att berömma, alltid kul sånt, och alltför sällan det händer...men du e ju så duktig=)

    SvaraRadera