fredag 17 juli 2009

Brudbukett

Gjorde en brudbukett på den korta stund jag var på jobbet. Kanske inte mina favoritfärger men jag vart som nöjd med den ändå =) Kanske en till orange ros, men annars så vart den bra.
Här kommer två bilder på den.
Orange-Gula rosor, Vita rosor och lime nejlika var det i buketten, hoppas bara bruden blir nöjd. Det är ju huvudsaken.
Så här ser den ut från sidan.

nu ska vi åka en sväng med bilen, mätta och belåtna efter en god middag som slukades i all hast (som vanligt) gummanvar hungrig och när jag sa att hon verkade vara det så sa hon.
-Det är flera timmar sen jag åt ju!
Ja! Så det var ju inte så konstigt att hon var hungrig ;)

nepp, nu ska vi fara ut på en biltur, och förbi till mommo och moffam med tapetserar bordet när dom nu är i renoverings taget.

Hej svejs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar