lördag 11 juli 2009

Nytt..

Jag investerade mig en ny lampa till vardagsrummet idag, skall sen bara göra om dom jag har där i fönstren, måla lite och köpa nya skärmar så blir dom nog också fina sen =)
Blev så less på alla mina lampor och ville egentligen ha en annan men det sved lite i plånkan när jag insåg att den kostade 700:- den jag nästan ville ha och typ 1000:- den jag ville ha. Så det fick bli en annan som jag ocksåfastnade för. Ganska dålig bild, men ni ser ju hur den ser ut. Har inte ställt i ordning nått annat där så det blev bara lampan som fick komma med på en taskig bild.
Anders och svärfar håller på att riva där ute, det ser verkligen inte vackert ut ute på våran gård =( som en enda stor soptipp, men det blir väll bättre med tiden hoppas jag. är ju bara tillfälligt och det finns ju dom som har det så här permanent...hur man kan ha så permanent kan jag inte fatta..men men..
Annars så är det väll som vanligt, känner mig ovanligt trött och längtar tills man blir ledig. Barnmorskan sa att det är inte konstigt att jag känner mig trött för den lilla kotten i magen tar ganska mycket energi från en när den växer..Så det är bara att stå ut 3 månader till. Men man får njuta nu också, för jag vet inte om jag vill ha fler barn än två. Anders har sagt att det räcker med två, så man får passa på att njuta av sparkarna och allt annat där till =) Vi ska åka ut till stugan här på ett tag, skall bara packa och ställa i ordning det lilla som vi behöver ha med oss. Vi ska stanna över natten och det hurrar gumman för. Hon gillar verkligen att vara där ute, men jag kan bli lite stressad om det blir allt för länge ;)
Nepp, nu ska jag packa och joxa på innan vi drar ut jag och gumman, Anders och farfar kommer senare när dom blir klara för dagen.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar