fredag 17 juli 2009

SEMESTER och BRÖLLOPSDAG!


JA HAPP! Nu har man SEMESTER!!!! =) kan inte kännas skönare vill jag lova, och bröllopsdag har vi också till på råga. Jag har köpt en liten present till gubben, det vart två skärp för han behöver ett nytt, men dom hade två för ett mycket billigare pris än ett så jag tog två ;)
Sen en liten blomma vart det också, mest för att jag själv ville ha dom, men dom blev åt "gubben" =)
Så här såg det ut när man kom hem dagen efter bröllopet, då hade en viss Elin vart och smyckat huset lite, och även inomhus, alla slevar och köksredskapen som inte var vassa var spridda lite här och där, så man fick börja med att städa när man kom hem ;).
Nå..det var ju för 5år sen..tiden går fort när man har roligt.
Så nu har man alltså semester och den ska jag försöka njuta av så gott det bara går, nu så ska vi äta gott till middag och sen smaskigt till efterrätt.
I morron blir det Ranua Djurpark som står på schemat, bara det inte regnar och är värsta pissvädret så ska vi åka =) Gumman ska klippas på mån, har ÄNTLIGEN fått bokat en tid för klippning och nu ska det äntligen bli av. Hon är så långhårig att dom får ta av en bra bit tror jag.
Gjorde en brudbukett på jobbet under den lilla stunden jag var där, fick smita tidigare så jag tog chansen och gjorde det också =) kände bara att jag var så less och trött att det var skönt att bara få fara hem. Ska visa buketten i nästa inlägg, och det kanske var min sista brudbukett jag fick göra =( Nå ja..det återstår ju att se.
Ska nu göra middagen klar..
Jag har semester...Jag har semester =)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar