onsdag 22 juli 2009

Japp..

Jag gjorde det...
Jag har börjat måla på huset nu, skrapade först bron på allt det lösa..tror jag =) men i alla fall.
Tvättade av den och sen började jag måla taket under balkongen, så halva bron är målad i alla fall.
I morron ska jag måla mer om vädret till låter. Önskar ibland att det skulle regna ;) men det blir så fint med lite ny färg på huset, så nu har vi börjat jag och svärmor. Bara resten kvar å det är ganska mycket.
Men en sak i taget.
Skickade med lite tyg med mommo när hon var förbi som hon skulle hjälpa mig att sy gardiner till gummans lekstuga..kanske får klart den i sommar, ides inte i höstas..men nu så.

Ska nu äta lite middag, men jag är så stolt att jag äntligen börjat på det som jag funderat så länge på =)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar