söndag 26 juli 2009

Ja..Happ!

I morron åker vi ner mot Lycksele och vad visar dom för väder..hm..REGN!
Pissväder till 1000, men man kan ju inte vänta på vädret när man ska boka hotellrum och åka, så man får väll göra det bästa av situationen och ta med regnkläderna.
gumman kommer nog gilla att fara på djurparken i alla fall.
Farmor och farfar kommer ju sova på samma hotell som vi så det blir väll en middag på kvällen i morron nån stans. Fanns ju några restauranger att välja mellan såg jag när jag satt och surfade om Lycksele.
Sen har jag nu i kväll märkte jag att det gjorde ont när jag åt popcorn men tänkte inte nå mer på d, men sen kände jag att min ena baktand är trasig!!! NEEEEJ!! jag vill inte lägga ut 1000:- på att laga en tand, men det är bara att gilla läget och betala. Men och åter men är ju det att vi ska åka i morron och min tand är trasig så jag kommer inte kunna få den fixad förrän tidigast i slutet på veckan om nu inte min tandläkare är på semester. För då vet jag inte vad jag ska göra, vill inte gå till nån annan för jag gillar verkligen inte tandläkare =( och nu har jag hittat en bra som jag känner mig trygg att gå hos och då vill jag inte gå till vem som hellst..hoppas bara han kan fixa den ganska snart..men jag gråter nästan över att det går pengar till nått så onödigt =(

Nå ja..bara gilla läget och fixa problemet helt enkelt, ingen idé att gräma sig, fast det är lätt att göra d.

Ska nu packa ner i väskan det lilla vi ska ha med oss för en natt, men det blir alltid mer än vad man tänkt sig hur man än gör. Man kan ju bli kvar efter vägen ;)

Nepp..höres på nån dag.

Kram

1 kommentar:

  1. vad surt med tanden, alltid lika uppskattat, men hoppas ni får det super i lycksele, och att ni har lite tur med vädret, lekrummet på hotellet uppskattas nog=) och så har dom ju pool och bastu på rummet, ät bara inte i lappkåtan för det var nog bland det dåligaste vi ätit...nåja,åste ju hitta på nå, bara semester 1 v till=( känns trist, hade

    SvaraRadera