lördag 25 juli 2009

Glömde..

En bild ;)
Ville lägga in en bild på min fina spegel i hallen men det vart fel i förra inlägget så jag provar på nytt.
Ramen är som ni ser från Ikea och för en 100:- extra fick jag ett spegelglas också hos glasmästarn.
Passar bra i min vita hall. Ingen ny investering men ville lägga in den i alla fall =)
Sen har Amanda fotat mig. Modellen är tjock som en flodhäst och pluffsig =( men det får jag fixa till senare.
Nu får ni se hur STOR magen hunnit bli. Är i v28, snart 29 så tiden går.
Den är ju inte större än vad den ska vara, men den börjar vara lite smått i vägen nu.
Sen är jag en som tydligen får stor mage, bebisen ligger helt utanpå och sen när det är 2:a barnet blir magen större sa BM. Allt är ut töjt redan en gång ;)
Var ju på sockerbelastning igår på morron, och allt var som det skulle och jag höll mig innanför gränsen så då kan det ju inte vara annat än bra..eller?
Nästa vecka ska jag till BM, så få se då hur magen växt sen sist och då ska gumman få komma med. Anders har ju börjat jobba då så gumman får komma med.
Annars så lever magen om, det bultas och sparkas där inne =) ibland onda sparkar =( men för det mesta är det bara mysigt. Har blitt jobbigare att böja sig nu men man får kämpa på.
Den som väntar på nått gott väntar ju aldrig för länge sägs det ju!
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar