tisdag 14 juli 2009

10år

Idag har jag och Anders varit tillsammans i hela 10år, eller idag och idag men i dagarna så har vi i alla fall kommit upp i 10 år. Vi har inte riktigt koll på dagen men vi har sagt att denna dag blev bra för x antal år sen =)
Bilden är från bröllopsresan i grekland som var för 5år sen, så på fredag firar vi 5 år som gifta. Inte konstigt att man känner sig mossig ibland som tiden rusar fram.
Snart en till bebis och gumman blir 4 år snart, inte klokt ju!
När bebisen kommit ut så skall träningen starta och jag ska tillbaks till dom formerna som jag var då för 5år sen. ska banne mig kämpa och jag ska lyckas, har gjort det förr och ska göra det igen.
Har jobbat 9-18.15 idag, och i morron jobbar jag 14-18.15 så jag är nästan ledig hela dagen, men bara nästan.
Och nu är det bara 3 dagar kvar tills jobbet är slut, en del att göra innan veckan är över. Begravningar och brudbukett tillkom det också. Så det blir att jobba för hela slanten innan semestern börjar.
Har röjt inne i snitt rummet idag, städat och tömt bort allt skräp, har en del kvar men det blev städat och fint, Du skulle bara se Helena hur tomt och fint det blev =)

På lördag blir det Djurpark om vädret tillåter, och bara njuta av att semestern börjat =)

Ps. Jobbigt med sommar =( har fått så med allergi på d senaste åren och jag känner av det ganska mycket och det är mer än jobbigt när det kliar i ögonen och man får snyta sig hela tiden =( men snart är sommaren över och hösten å vintern kommer med stormsteg.

Har jag sagt att jag LÄNGTAR efter bebisen i magen, jag skulle vilja att det var dax snart, men den som väntar på nått gott väntar väll aldrig för länge, Eller?

Kram


1 kommentar:

  1. vad duktig du varit...=)ser det framför mig...snart får du en välförtjänt semester, sen får du bara njuta av ledigheten=)

    SvaraRadera