måndag 13 juli 2009

4 dagar kvar

Tills jag slutar jobba!
Har jobb i 4 dagar till sen är det väldigt ovisst efter semestern hur det kommer att bli, men det återstår ju att se..blir det inget så blir det inte.
Men jag längtar nu i alla fall tills denna vecka är över, har jobbiga tider hela veckan så man får bita i det sura äpplet och jobba på.
Helena och Evelina kom förbi på jobbet idag med fika =) Helena hade bakat morotskaka och brudarna kom förbi för att ta en fika med TJOCKA mig =)
Eva har kommit tillbaks på jobbet så nu var hennes semester slut, och nyckeln till jobbet försvann på nått konstigt vänster idag, men jag vet att jag inte vart och flyttat på den så vars den kan vara är en gåta?!?!
Magen blir bara större och större, ibland önskar jag att det skulle vara oktober redan. Börjar bli ganska tungt
=( jag är inte lika smidig längre och det är lååångt ner till golvet.
Ringde idag också för att boka sockerbelastning och ska den 24/7 för att dricka äckligt sockervatten. Men vad gör man inte för den goda sakens skull?
H*n sparkar ganska så bra i magen, blir mer och mer starka sparkar och tryck som att kotten skulle sträcka på sig. Sen en och annan oskön spark neråt blåsan och det kan jag lova inte är så bekvämt ;) Vikten rusar sakta men säker uppåt också och jag tycker jag blir allt rundare och fläsket börjar klumpa sig lite här och där =( men när bebis är ute så skall det promeneras och tränas för fulla muggar. Fläsket ska bort helt denna gång, inga rester kvar.
Ska åka till Ranua Djurpart i Finland på lördag om vädret tillåter, gumman ska få komma sig och se på alla djuren. Sen ska vi åka till Lycksele Djurpark om två veckor, ska bli kul både för gumman och oss=) Vi ska kanske åka över till Norge och se oss omkring där också, men det får vi fundera på ett tag, vi ska ju inte åka i morron.
Nepp..nu ska jag jäsa i soffan ett tag till sen blir det sängen som gäller, en ny dag i morron på jobbet med en hel massa att göra.
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar