fredag 17 juli 2009

SUCK!

Här sitter jag och klockan är inte ens 5..känns som att jag inte pallar mer =(
Jag känner av allergin så himmelens mycket nu och jag nös säkert 7gånger på raken innan jag inte orkade ränna mer på toan för att snyta mig. Måste nog börja ta en allergi tablett innan jag lägger mig för jag får inte sova om nätterna =( är det inte att jag måste på toa så håller näsan på att rinna över =(
Ni som inte har allergi....var GLADA över det för detta är en ren plåga.
Fattar inte heller varför det är nattetid som värst vid och kring 4-tiden??? men det är väll när man sovit en stund och man kommer i en lättare sömn eller nått.
Har ju inte haft allergi tidigare, men för några år sen vart jag allergisk mot hundar, sen några år senare mot nån form av pollen eller nått ute =( är som värst mitt på sommaren =(
Nå ja..ser ut att bli fint väder i alla fall, solen vill titta fram. Allt är tyst och lugnt ute, bara fåglarna som kvittrar. Riktigt skön sommar men så jobbig för mig..
Dagtid klarar jag av det, för då är jag ju ändå vaken..men natten =( då vill man ju sova..
Ska nu inta soffläge och vänta på att mina kära i huset sen ska vakna, dom som kan sova.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar