torsdag 16 juli 2009

1 dag kvar..


Nu har jag bara en dag kvar tills semestern börjar =) och det ska bli sååååååååå skönt med semester. För det känns i hela kroppen att man vill vara ledig och bara göra inget eller det som faller en in. Slippa ställa klockan alla dagar och bara vara.
Chefen frågade om jag orkar jobba till slutet, att jag börjar bli ganska så stor..hm..visst är magen större än vanligt men jag är inte större än normalt när man är gravid. Men jag kan jobba ett tag till i alla fall, kan ju inte säga hur det kommer bli om en månad, eller två. Men som det är just nu så kan jag jobba åtminstånde nån vecka efter semestern också. Känns ändå ganska tråkigt att bara lämna så här efter över två år, men finns det inte jobb så finns det inte..Återstår ju att se.
Annars så har jag vart och lunchat med brudarna Helena och Evelina på China idag, alltid lika kul att grunna med dom två damerna och nu åker Evelina till Jordanien för att plugga.
Helena tillhör ju ledighets komiten än ett tag till, samma som jag nu ingår i morron efter att jag jobbat klart till 18,15. Men jag börjar kl 13 så jag jobbar ju inte hela dagen i alla fall,
I morron firar vi också våran 5åriga bröllopsdag med benämning TRÄ ;) fick som skratta en del när vi satt på jobbet och läste vad dom olika bröllopsdagarna betydde.
Så Anders ska få en träbit av mig i bröllopspresent (skratt) nå kanske inte d, men nått litet vill jag ju ändå hitta på, för annars skulle det kännas konstigt. Men vad, har jag ingen aning om?!?!
Ska nu strax krypa ner i lopplådan, gumman är i stugan med fammo och faffa. Hon ringde till jobbet och sa att hon skulle åka till stugan med Emma. Så gumman och kussen åkte med fammo och faffa till stugan för att sova. Känns tomt utan gumman, hon är som mysig fast hon stundvis är ganska trottsig och lyssnar bara med ena örat så är det väldigt tomt och tyst utan henne hemma. Men i morron är hon ju hemma igen =)
Kram och hej svejs..Snart SEMESTER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar