onsdag 25 mars 2009

Lite bilder från hemmet

Lite bilder från hemmet!

Våran toa nere.
Allt är jag ganska nöjd med, men skulle ha valt ett annat handfat idag om vi skulle ha renoverat nu.
Men annars är jag nöjd :)

Hallen uppe på vindan, ganska kalt men stilrent.
Ska piffa till den lite mer snart, ska bara renovera sista rummet klart uppe på vindan så skall det fixas vill jag lova ;)


En bild från Toan uppe, finns även dusch där jag står och fotar ;) men den får komma med en annan gång.
Lite vårigt med prickiga handdukar. Har nått för prickar nu tydligen ;)
Alla har så fint hemma när man surfar runt och kollar i bloggarna, men jag har insett att jag är en blandning av lite lite och åter lite gammalt och ganska mycket nytt..eller nästan bara nytt. (ja nå nytt och nytt, men lite trendigare prylar menar jag ;) Jag får beundra andras fina hem med alla vita ting och silver. Men hemma hos oss går det som inte in. Har försökt att få till det med lite pynt och tjoffs..men men.. det är som inte riktigt JAG.
Fint på sitt sätt är det ju ändå hemma men det saknar det där lilla extra som kanske kommer med nya gardiner. Men nu kommer det bli våriga färger på gardiner och kuddar nu inför våren och sommaren.
Är också sugen till 1000 på att köpa påsklijor i kruka (trotts att dom är GULA), så jag hoppas gardinerna kommer nästa vecka så ska jag köpa lite fint som piffar till här hemma, för jag vill ha dom först :)
Måste nu torka en liten gumma som ropar - Mamma jag är FÄRDIG!
Hej och Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar