måndag 2 mars 2009

Måndag, snö och sjuk.

Vi blir hemma ännu en dag jag och gumman, tempade och det visade sig att gumman hade 38.3 så det blir ingen dagge i morron heller. så få se om det lir dagis på onsdag, beror på hur det är i morron..nå ja!
Tror jag inbillat mig att jag mått illa idag..eller har jag! Hm..bara man inte får magsjukan och lyckas hållas borta från d...men men..kommer det så kommer d.
Har varit på föräldramöte om dagis vara eller inte vara, om en massa svammel hit och dit fram och tillbaks. Kan som säga att jag inte blev så mycket klokare på rektorns snackande, men nu för ett år framåt i alla fall så kommer det nog vara som det ska, förutom att det kommer komma lite mer barn till både Bagarbackan och Karlsborg. Prat om att flytta 5-åringarna in till skolan..hm.. delade meningar om d, men det spelar nog ingen roll vad man säger för dom gör nog som dom vill ändå.
Annars så är det väll som vanligt här, inte så mycket nytt som händer och fötter ;)
Gumman är trottsig som f-n och har börjat visa tendenser till att hon tror att det hon säger gäller, men men..det är bara vad hon tror. Mycket grin och mycket skrik får man stå ut med här hos oss, men jag antar att det är mer eller mindre samma hos alla som har en 3-åring hemma, eller ett ännu sötare barn som trottsar.
Nå det tillhör väll ;) :(

Ska nu krypa ner i soffan och kolla på lite dumburk, såg nyss på familjen annorlunda.
Man kanske sku sattsa på att bli som dom i storlek, typ 5-10st då kanske dagis skulle kunna vara kvar som d är ;) nå..skämt å sido. INTE så många..huga int!

Kram

1 kommentar:

  1. Vad skönt att höra att vi inte är de enda som har barn i trotsåldern. Adrian har sån fruktansvärd vilja (både positivt och negativt). Han skriker och tjurar när han inte får som han vill. Och Moa tror sig vara stora damen nu och att det är hon som bestämmer i vår familj ;-). Jaa, ibland får man då hålla sig för skratt när hon sätter igång och domderar. Krya på er

    SvaraRadera