fredag 27 mars 2009

Lite till..

Har satt lite färg i min hall med färgglada korgar under trappen och på hatthyllan. en påsklilja fick också pryda sin platts på hyllan. Gillar inte gult egentligen, men jag har varit sugen ganska länge på påskliljor och idag köpte jag mig två..men tyvärr inte på jobbet ;)
korgarna hittade jag på Repa för en överkomlig slant, billigt är bra..om det också är fint!


Hittade på Coop dessa fina fat. Jag ska fara i morron efter jobbet och köpa fler så vi har en uppsättning om man nån gång vill duka lite fint. Dom är limegröna med vita prickar på. Vart superfint (enligt mig då) att sätta lite påsklijor i skåler och lite frukt på fatet. Med ganka enkla medel vart det vårigt på bordet. Fattas bara en fin duk och mina limefärgade gardiner så är man i land ;)

Kram & Trevlig Helg.

1 kommentar:

  1. Fina fat du fyndat...fanns de fler färger?såg orkideén också=) du kunde bara inte motstå..."special offer only for you"=)att du törs handla på annat ställe än buketten också...ojoj säger jag bara..nä sluta svamla nu...ska gå och göra lite nytta.cs imorrn

    SvaraRadera