måndag 25 maj 2009

Ett litet projekt

Kolla vad jag hittade uppe på vinden i uthuset, den ska jag måla och sätta hönsnät i som jag sen kan hänga upp små saker i. Tror att det kommer bli fint =) men jag ska bara komma mig så långt att börja med mitt projekt, nå..en solig ledig dag så ska jag börja med den. Så efter bild kommer vid ett senare tillfälle.

Gumman lekte glasskiosk i lekstugan och här betalar farfar för en kopp kaffe och en glass ;) hon tyckte det var jätte kul när hon fick "sälja" glass mm =) Hon var ganska så gullig där hon stog och delade ut glassen =)


Annars så har jag jobbat idag, massor att göra och snart morsdag. Jobbar en 6 dagars vecka men inte fulla dagar. Men det kommer vara nog ändå i slutändan trotts allt. Massor med kunder och massor att göra.
Det har bökat i magen idag, känt av bebis vid flera tillfällen har det sparkat i magen fast jag vart igång =) MYSIGT!!
På fredag skulle dom på en utflykt med dagge så gumman får fara till dagis redan på morron, hon har ju missat alla utflykter för dom har infallit just dom dagarna som hon börjat senare och så skulle det bli även denna gång. Men denna gång ska hon få komma med =)
Kram


1 kommentar:

  1. nu börjar det likna nå.bilder och allt=)vad söt hon är Amanda, och det kommer säkert bli jättefint ditt lilla projekt=)väntar med spänning...cs imorrn

    SvaraRadera