onsdag 20 maj 2009

Inte allt för nöjd...

Måste jag få säga att jag är.
Fick veta att det kommer tryckas in en del barn på gummans dagis och det kommer bli för många barn i ett helt år. Det tänks då inte på barnen, lokalerna och allt är inte annpassad för att ha så många barn där. Så jag säger bara som så att jag tycker det är rena turen att som det nu verkar bli att gumman kommer få vara på 15tim /vecka under hela det året.
Hade fått panik om jag inte skulle vara gravid och komma vara barnledig under ett år, och sen kommer ju alla syskonen till barnen som sen skall in kommer ju få börja i karlsborg i stället, så jag vet inte vad som är bättre? Att barn från karlsborg har sina barn där eller att fylla upp och göra det sämre för barnen i en liten lokal?!?!?!?
Kan bara säga att stackars barnen som kommer få trängas, det är dom som kommer att må dåligt..Nja..är inte nöjd med detta beslut, men då får ju andra tycka motsattsen, men för barnens bästa är inte detta det rätta beslutet.

Annat..
Har vart och hittat mig lite fint hos Camilla =) köpte en duk som jag skall lägga bordet, sen stog jag och velade om jag skulle köpa ett X eller inte. Men jag tog inte och köpte det första gången jag var in, men pinnade in där efter jobbet och köpte den ;) vart fint på hyllan i köket =)
Kommer fota och lägga in bilden..kanske senare i kväll.

Hej svejs.

1 kommentar: