måndag 4 maj 2009

Jag tror...

att jag kände bebis i magen i kväll =)
Jag är inte helt säkert, men det som små pickade på nått sätt i nere magen, var tvungen att sluta läsa och bara ligga still och verkligen känna efter. Och det kändes som nått små pickande där ett tag. Ganska spännande, snart börjar det kännas på riktigt, och sen får man dom där kickarna som man verkligen inte vill ha, som sparkarna mot revbenen tex.
Ska ju på UL nästa vecka...KUL! och jag längtar

Jobbar i morron 12-18.15(blev lite längre dag för Christer kunde inte jobba, sen är jag ledig på onsdag och jag blir ledig på lördag också för vi skall på lilla Tildes dop och det hinner börja innan jag slutar så jag frågade Eva om hon ville jobba och hon ville d...så då kan jag fara på dop utan problem.
Lions loppis på lördag också, jag kanske hinner dit en snabbis innan dopet. Man kan ju fynda nått ;)

Var på en liten promenad med gumman i kväll, jag gick och gumman cyklade. Hon har blivit så duktig på en gång, var som en propp som släppte och gumman började cykla utan problem. Så kul att det lossnat och hon kan själv nu. Lite hackigt ibland..men Rom byggdes ju inte på en dag ;)

Ska nu slänga mig i soffan och slappa lite, vänta på daten av John Blund.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar