söndag 24 maj 2009

Söndag..

med regn och rusk...Huga! men då får man passa på att hitta på saker inne i stället, så NU! Helena kommer lite bilder på nytt hemma hos mig och lite om ändringar också =)

Denna fina låda som man kan skriva på kunde jag inte motstå på jobbet, och en till (hör och häpna så köpte jag en till plättar i luften, den andra lever ju än så jag kan tydligen om jag anstränger mig sköta om en sån blomma också..så en till blev det och fint blev det =)
Duken på bordet hittade jag på mitt ljuva hem, den var så fin och jag har kollat på den vid ett annat tillfälle men köpte den inte då av nån anledning, men i veckan slog jag slag i saken och köpte den, pysslade om lite på bordet också så det skulle bli lite fint..ganska nöjd med resultatet =)
Kunde inte heller motstå denna fina metallkorg som vi fått in på jobbet (Buketten) samt att jag var tvungen att inhandla det fina X:et hos Camilla =)

Gjorde en brudbukett i fredags till en brud i vitt, creme och lime. Vart nöjd och jag hoppas att bruden också tyckte om den.
Lämnade lite "skrot" till försäljningfyndis igår efter jobbet, jobbade igår så gumman fick vara med mommo under tiden. Jag hoppas ju givet att jag kommer få sålt lite av det jag förde dit =)
Årets första åska var det igår också, men det mullrade lite och sen vart det som inget mer, så den kom aldrig över. Men en och annan hård knall drog den av innan den försvann, gumman hade blivit rädd och ville inte vara ute på altanen där hon vart avbruten mitt i fikat.

Nepp..nu kallar gubben som också kommit hem från sin lilla tripp med gubbarna att lunchen är klar, så det är bäst att pinna ner ;)

Kram så länge!




1 kommentar: