tisdag 26 maj 2009

Lilla gumman...

Somnade utan tutten i kväll.
Hon har bitit sönder dom två hon hade..eller hade och hade, men dom som hon tror fanns.
Och hon somnade utan större problem, men det tog ju betydligt längre innan gumman stängde sina fina blå för natten.
Så få se hur det kommer att gå nästa natt, om det går lika bra. Känns ganska taskigt att inte ge henne en ny, känns som att man tar bort nått kärt för henne men nån gång ska barnen sluta med tutten. Även fast det är hon som skall känna sig redo, och hon kanske är på G i alla fall..nå..hoppas inte på för mycket, men det var ett framsteg att hon somnade i alla fall =)

På fredag ska dagge till Ponderosa och sen äta mat från Frasses, riktig lyxdag och jag hoppas att dom får fint väder så det inte regnar i alla fall.
Hon får komma sig med på en utflykt, och det kommer hon nog att gilla =)

Annars så sparkar kotten i magen, gumman tjorvar på som vanligt och allt är som det ska antar jag. Jobb i morron, massor att göra inför Morsdag till helgen.
Jag önskade mig ett litet land till morsdags present som jag kan så lite kryddor och sånt i, morötter, ärtor, rädisor mm. Bara på kul så i helgen ska jag försöka få fixat d.
Om inte annat ska jag ge mig det själv om inte Anders fixar så gör jag det, en bra kvinna reder sig själv =)

Ha d..
Kram

1 kommentar:

  1. Om hon somnat utan tutte. Yes!
    Då är det dags att försöka vara utan..Det kan vara svårt och kämpigt...Å man kan inte alltid tro att det ska ske i en handvändning...
    Du är inte elak om du inte ger henne en tutte, för du har ju sagt ti amanda att när tutten är trasig, blir det inga fler, d är viktigt att de förstår att DU menar allvar i d hela...
    keep on going!

    SvaraRadera